mandag 1. mars 2010

Startskuddet har gått!

Motivation is what gets you started. Habit is what keeps you going.
Jim Ryuh


DAG 1 så er vi igang, frokosten ble smoothie og frokostblanding.Lunsj ble brødskiver på Stig og Lucas, men med grønnsaker, og jeg tok noen middagsrester. Alt av melkeprodukter er vel ikke helt ut av huset enda, synes lunsjen er vanskelig, ikke brød? så lite pålegg å velge av... men det er vel her man må planlegge og være kreativ :-) Til middag var det hjemmelagde elg kjøttboller og fullkorn spagetti, tomatsalat, mais og bla.majones som tilbehør. Er det ok? Så var det klart for dagens treningsøkt, hadde egentlig ikke lyst, men med den entusiasmen Lucas går inn i dette på må jeg bare si at jeg blir revet med. han skal gjøre det for resten av livet, skal løpe og løp rundt oss og pratet i ett mens vi tok den 30min. runden vi pleier. Helt fantastisk, himmelen var rosa av kveldsola, snøen knaket lett under de nye joggeskoene våre. Lucas var til og med så stolt fordi han hadde sett i BOKA at han største gutten hadde samme sko som han. Barn er bare helt utrolige små vesen. Og jeg følte meg GLAD etterpå. Til kvelds ble det ikke noe på meg, men måtte ta noen sjoko kuler for å holde meg litt i gang, er veldig trøtt da vi kom hjem næremer kl.0030 i går.... Så synes vel ting var litt vel vanskelig og tungt til tider i dag. Alle må med, nå sitter Stig og leser om treningen, håper han kan se lyset.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar