torsdag 4. mars 2010

Er det ok med "Kaffe karamell og sjokoladekake" NOT, men men men..

DAG 4 Hadde nok en kjempe god morgen, med begge gutta hjemme.Go Nuts smoothie til frokost, veldig mektig og ikke noe for mitt barn. Han fikk havregryn med rosiner og rismelk pluss litt juice. Stig skulle jobbe hjemmefra, og fikk en fantastisk joggetur med George på formiddagen og lunsjrester fra middagen i går. Jeg hadde med en skive rugbrød på jobb og hadde pålegg der, fårepølse og brunost.(ikke helt det beste, men jeg spiste mini gulerøtter, sukkererter og tomater ved siden av.)Har egentlig litt for mange tanker om og på jobben om dagen, så da jeg var tilbake på jobb etter å ha hatt en fantastisk time med babysang (Ja, mødrene/fedrene synger og babyene gurgler med :-)måtte jeg bare ha en kaffe, og da ble det pulver kaffe karamell uff da, om den var sååååå god vet jeg ikke heller. Tror bare jeg måtte ha det akkurat da.Unnskyldningene er mange, og gode oppi hodet mitt, og litt slakk må jeg vel gi meg selv, eller?! Til middag i dag stod fisk på menyen og Stig laget noen utrolig gode fiskerkaker med torsk, også hadde vi brun ris og brokkoli/eple salat med dressing som tilbehør. Etter å ha latt maten synke ble det jogge/gå tur med gutta, Lucas synes det er så gøy, og i dag hadde han med en kjepphest. Det er mye man kan gjøre for å gjøre ting litt morsommer og barn er oppfinnsomme :-) På kvelden dro Stig på jobb å blir borte til i morgen kveld, så hva han drikker å spiser får vel være opp til ham. Jeg hadde besøk av noen damer og prøvde meg på Thorbjørgs sjokladekake med rørte jordbær som jeg hadde hatt litt bjørkesøt i. Følte meg litt syndig, men kaka er jo ikke med noe sukker, kun ren kakao og dadler pluss masse godt krydder. Den smakte himmelsk, og jeg forsynte meg bar en gang. synes jeg har vært flink, man må skryte litt av seg selv for da føles alt mye lettere. Nå skal jeg legge meg å lese, kanskje om nye oppskrifter og mat, synes det er GØY!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar