torsdag 11. mars 2010

Når dagene skulle vært litt lengre

I går rakk jeg ikke skrive, men kom meg opp og jogget/gikk før frokost bare kastet i meg en banan først. En skive til frokost, med et glass juice og omelett. Lunsj ble masse fisk og salat, gikk egentlig bedre enn jeg trodde, men når det er så mange valg er det jo bare opp til meg og spise det jeg kan, stoppe i tide og ikke tro at jeg aldri får mer mat :-) Rett før jeg vendte nesa hjemover ble det servert nystekte kanelsnurrer og boller, men jeg sa nei takk! STOLT... Vel hjemme skulle jeg ha noen venninner på besøk og de fikk miso suppe med tofu laget fra bunnen av, Stigs hjemmelagde elgkarbonader og salat med fullkorn pasta. Dessert ble tørket frukt, 87% mørk sjokolade og en kopp yogi te. Endelig når jeg våknet i dag fikk jeg SMOOTHIE igjen, føler at det er det beste jeg liker for tiden og gir en så god start på dagen, Lucas valgte med bare blåbær i dag. Lunsj havregrøt med banan og kokos. Stig tok med rester fra middagen og Lucas hadde to glutenfrie brødskiver,et eple og en eske rosiner. Til middag i dag ble det ovnsbakt steinbit i pesto og havrefløte saus, sausen var FANTASTISK... når Lucas til og med legger hele hånda ned i formen for å slikke i seg resten :-)Fullkorn pasta og et fat med råe grønnsaker som tilbehør. En riskjeks til kvelds med sjoko pålegg som ikke inneholder sjokolade, rart?! Nå er jeg klar for enda 3dgr. på hotell igjen, så følg med.....GUTTA må klare seg selv, kanskje Stig burde skrive en egen del om det, tør du det Stig? Og vær ærlig, noe sier meg at når katten er borte danser musene på bordet!

1 kommentar:

  1. Glemte å si at jeg og Lucas gikk en tur med George i ettermiddag, så fikk rørt litt på oss. Måtte bare ha med det :-)

    SvarSlett