mandag 15. mars 2010

Borte bra, men hjemme best.

2 UKER Den siste uka har vært ganske utfordrende når jeg har vært på farten så mye, og i slutten av uka ble jeg slått helt ut. Ble rett og slett dårlig etter en helg på hotell. Selv om jeg må si at dette hotellet hadde mat av en utrolig dårlig standard. Var lite å velge fra, samt mye over stekt og kokt mat. Følte meg hele helga helt ødelagt, men mat må man jo ha, kan ikke leve på nøtter og bananer, ikke jeg i hvertfall. Kom meg opp og ut og jogget både lørdag og søndag, men det var lite tid til ute aktiviteter og tett program. Så min oppsummering av uka er at det å leve ute melk,mel og sukker i Norge er IKKE lagt til rette og lett......til og med grønnsaker er en mangelvare. Økologisk har jeg ikke opplevd noen steder. Tror jeg må holde meg hjemme, det er tryggere og lettere :-) I dag er jeg fortsatt ikke helt i TOPP form, men har spist litt og gått en runde med George. Fantastisk vår vær ute, og det er deilig å se, høre og kjenne at snøen forsvinner sakte og det går mot vår og sommer igjen. Må si at jeg merker at kroppen min er begynt å komme i bedre form, føler meg letter og faster, i morgen tidlig skal jeg lage en NYYYYDELIG smoothie og kanskje prøve å få tatt en jogge/gå runde før jobb. Og neste gang jeg skal ut på tur tar jeg med meg blenderen min.....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar