søndag 7. mars 2010

En super, duper søndag!

DAG 7 Litt tregere start på dagen i dag, måtte gjøre masse "lekser" til det kurset jeg og Stig går på så jeg inntok frokosten (en rugbrødskive med syltetøy og geitost)i senga. Så var det opp og ut på tur hele familien, Lucas hadde på hodetlf. og ipod i dag, og det var GØY! Gikk og løp en liten halv time. Glutenfrie pannekaker med blåbær til lunsj. Så dro gutta i slalom bakken, mens jeg tok langrennsskiene fatt og gikk og hilste på dem. Fikk en drøy times tur frem og tilbake. Måtte da ta en banan når jeg kom hjem, gutta hadde med bananer og nøttemix i bakken. Vi tok en lett varm mat når vi alle var hjemme som bestod av salat og soyapølse, veggi burger og rødbet juice med farris. Så skulle vi til Oslo i bursdag. Der fikk vi heldigvis, takk til kokken Nina som kjente våre sære nye vaner :-) servert ris, nudler med grønnsaker og laks eller tunfisk. KJEMPEGODT! Jeg stod over risen, Stig tok litt også Lucas, men det er enda vanskelig når man er med andre. Vi virker så veldig sær føler bare jeg da... og at vi ikke skal ha eller Lucas får ditt eller datt....må venne meg mer til det å ha gode svar på lur til både han og omverden. Det var selvfølgelig kake til dessert, men kokken hadde her igjen tenkt på oss, nydelig FRUKTSALAT og sjokokaker uten sukker. Takk kjære venn, du er TOPP! Selv om jeg spiste for mye totalsett,(men det var så godt), syntes jeg vi klarte oss bra, og alle drakk vann. Nå skal jeg på kurs i tre dager på hotell hvordan det går skal jeg se om jeg får sagt noe om i morgen. God natt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar