onsdag 3. mars 2010

En solskinns onsdag i mars


DAG 3 I dag fikk jeg en utrolig deilig sart på dage, spiste froskost med begge gutta mine det bestod av et speilegg og smoothie.
Her følger min oppskrift på goood SMOOTHIE
-en neve mandler(ligger i bløtt over natta, kjøres i noen minutter)Tips fra Monika:-)
-en hel banan
-en skje kokosfett
-en skje protein pulver
-en dæsj av linfrø olje
-en dæsj Økologisk eple eller app.juice
-frosne bær etter ønske fra Lucas ( jordbær, blåbær eller bringebær) ca.2dl
-av og til en liten bit ingefær, en gulerot eller et rått egg.

GOD start på dagen!
Når Lucas ble hentet av taxien, tok jeg med meg George på en halvtimes gå/joggetur i morgen sola. Det gjorde godt det! Så var det jobb, og lunsj ble rugbrød med peppermakrell og majones, pluss en med avocado og spirer. Stig og Lucas fikk også god lunsj med glutenfrie brødskiver, med alt fra makrell og kalkun, pluss div. frukt og grønnsaker i små biter. Middagen i dag blir tusnfisk salat på de voksne, mens Lucas skal på utebursdag hvor det nok blir pølser igjen.... Hva gjør man i møte med alle disse pølsene tro? Trening med damene på Selvik skole i kveld, skikkelig god gammeldags gym time, GØY! Stig skal sikkert på tur med George som også forresten er 7år i dag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar