onsdag 24. mars 2010

Det er ikke alltid så lett...

I går ble det en lang dag på jobben igjen, og jeg kjenner at det sliter på. Rekker ikke å planlegge alt mat å hva jeg skal spise, det krever mer med denne nye livstilen og det ser jeg vel går litt dritt av og til. I går var maten jeg hadde med muggen så den måtte jeg kaste :-( spiste da kinamat med kyllig og cashewnøtter pluss litt hvit ris. Var enda sulten etterpå, men det hadde nok også litt med at jeg var sliten. spiste en nøttepose, så for å rett å slett holde meg opp tydde jeg til kjeks, nydelige... eller i hvert fall fulle av sukker og sjokolade!!3stk)Uff da.. om det hjalp vet jeg ikke, følte meg ikke helt fornøyd med meg selv da jeg endelig kom hjem. Synes det går bra med lunsjen og frokosten, men det krever litt mye planlegging nå man jobber fullt. Er flink å drikke vann og te gjennom dagen da, også lar jeg litt av alt som må gjøre eller egentlig skulle vært gjort hjemme ligge. Ingenting haster så mye, det kan vente litt. I dag ble det selvblandet frokostblanding til frokost med et glass appelsin juice, vitaminer og omega 3,6,9. Alt starter alltid bra på morgenen, også har jeg jogget/gått en tur, men i dag ble det jogging nesten HELE runde, JIPPI! Stig gikk en times tur med George i går, men Lucas var på turn. De spiste fedons eggepannekaker til middag. Var forresten på SMART CLUB her om kvelden, der var det MYE godt, og jeg fikk fylt opp litt til påske :-) Nå er det kun 3dgr igjen til laaaaaaaang påsekfri. Nå må jeg dra og jobbe litt, skal i en barnehage og fortelle om påsken, så er det påskeverksetd på skolen til Lucas, så etter det påskeavslutning på koret til Lucas. middagen i dag blir stektris med gr.saker.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar