tirsdag 9. mars 2010

Dagen i dag

Kom meg opp litt etter kl.7 i dag og fikk tatt en halvtimes gå/jogge tur. det reddet meg gjennom dagen tror jeg. Tok noen nøtter og et lite knekkebrød før, mens frokosten ble en glutenfri brødskive med skinke og egg, agurk og paprika på siden, pluss et glass appelsin juice. Laaaaaang dag på kurs i dag også, men på fyll de lux! Lunsjen ble noen grove pølser med grønnsaker og litt potetstappe. Ettermiddagsnacks nøttemix. Middagen var i dag ovnsbakt laks, masse agurksalat og en potet. Smakte litt på desserten, men den kunne jeg godt ha stått over. Nå er det bare en dag igjen ihvertfall her :-) jeg får skryte av meg selv og si at jeg blir sterkere fra dag til dag eller må vel også nevne at jeg smakte på potetgullet som stod fremme når kveldsroen senket seg. Og det skal bli godt å sove nå, har fått så mye åndelig påfyll, gode opplevelser, fine samtaler og guds kjærlighet disse dagene. Det føles GODT å være meg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar