fredag 19. mars 2010

Jeg er STOLT av oss!


Hverdagen begynner å gå seg til og jeg synes vi er utrolig GODE allesammen. Vi trener litt to ganger om dagen både jeg og Stig, lunsjen har blitt litt bedre, men her møter jeg stadig utfordringer på Lucas da han ikke liker noe for tiden. Vi prøver å finne inspirasjon i kokebøkene vi har, men av og til tar hverdagen oss og vi klarer ikke være helt perfekt. Vanlig SUKKER skal ikke inn i huset igjen, og KUMELK er nesten helt borte, eneste stedet jeg savner det veldig er når vi skal lage pizza med ost som vi bruker på familiekos på fredagskveldene. HVETEMEL er også så og si borte, bruker litt spelt, pluss ris, rug og soya mel. Kjøper kanskje en del dyrere matvare, men vet samtidig at det er mat som gjør kroppen GODT! I dag blir det middagsrester til lunsj (nudler med kylling og gr.saker), til middag tunfisk og nori wrap, med råe gr.saker og nøtter. Kveldssnacks er popkorn og kanskje noen biter tørket frukt og mørk sjokolade.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar