mandag 27. desember 2010

Snart et NYTT ÅR, 2011......

Den stille rolige adventstiden, førjulstiden & juletiden forsvant fort som årene før og mange år før der igjen har gjort.Og fokuset mitt var ikke å være her på blogg skjønte jeg ganske fort. Jeg var tilstede og nøt alle små øyeblikk, ikke mye data, faktisk når jeg tok julefri så har jeg kun vært innom og sjekket pcn litt av og til og det er deilig, jeg føler jeg har hatt en GOD JUL, med familie, litt venner og RO. Takk for at jeg har ALT det jeg har! Nå nærmer det seg et nytt år og jeg tenker på hva det vil bringe, hav skal jeg finne på av nye utfordringer for meg selv og familien da :-) noe rart må vi jo gjøre. LIVSTILEN skal skjerpes inn igjen og vi skal fortsatt ha høyt fokus på sunn mat, trening og VÆRE mer UTE! 1.SUNN MAT: dvs. fortsatt ikke sukker, hvetemel(spelt ok litt), melkeprodukter( ren melk helt sikkert ikke,noe smør og hvitost er ikke til å unngå.)Og ikke minst spise ØKOLOGISK og REN mat så godt det lar seg gjøre. 2.TRENING: Jeg skal fortsette å gå turer med George mandag, onsdag og fredag. LANG langrennstur minst en gang i uka (Stig+Kris)Begynne på Linedance igjen, og kanskje sjekke en trenings time i Svelvik en dag i uka.Stig skal trene på Bjerkøya 2ganger pr.uke.( Oj, dette hørtes MYE ut,men vi burde klare det) 3.VÆRE MER UTE/TURER: dette er noe som gir både meg og stig mye,og vi har alt utstyret til det meste. ski, sykkel, lavoo, klatring, svømming, aking, skøyter m.m. Her må vi bare planlegge at lørdag eller søndag SKAL vi være ute med barna hele dagen på et eller annet. slik at de blir like glad i det som vi er :-) TILSLUTT har jeg også et ml eller ønske for at hele familien skal prøve så langt det lar seg gjøre og leve av brukte ting, ikke kjøpe noe NYTT i 2011, vær kreativ, spør om noen har det vi trenger eller sjekke gjenbruksstasjonen eller finn.no. Jeg synes det er GØY, men må bare ikke glemme det, har veldig mye vi kan bruke opp og som vi kan sy om eller bruke på andre måter. Jeg tar UTFORDRINGEN! Godt nyttår, så snakkes vi inn i det nye året.... må det bringe mange flere gleder og gode minner for det livet vi lever her og nå.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar