lørdag 4. desember 2010

4.DESEMBER 2010, gaver som varmer og strøm brudd

Jeg fikk i går en liten pakke fra en person jeg ikke kjenner så godt, men ALT det som den inneholdt var fylt med KJÆRLIGHET & OMTANKE, et håndsydd julekort og hjemme strikkede raggsokker. JIPPI :-) jeg er heldig! Skulle kanskje ikke åpne den så lenge FØR jul men det var så fristende.... I dag har det vært over 15 minus grader og jeg har knapt vært utenfor dør, angrer litt på det nå, når jeg ikke har vært ute på en dag er det som om jeg ikke har fått luft. Var på besøk til noen kjente i Holmestrand, der fikk vi servert en kjempegod gambisk rett og skulle lage pepperkaker, men OBS der gikk strømmen. Så pekkerkakene ble med i rull hjem og kom akkurat ut av ovnen. Egentlig er jeg nå veldig lei av peperkaker, har en drøm hvert år om å pynte dem pent, så de ser lekre og fine ut, men plutselig er de spist opp og jeg rakk det IKKE igjen, blir nok med drømmen :-)Har laget deig til sjakkruter med spelt og fullkorn mel, pluss bare sukrinmelis.Nå tror jeg at jeg må lage litt nydelig hjemmelaget sjokolade, kanskje prøve med litt havrefløte pluss knuste linfrø, solsikkefrø og mandler.... mmmmmmmmmmmm.... FØRJULSTID <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar