torsdag 2. desember 2010

2.DESEMBER 2010, Gi ei geit....




Da var dag kommmet i desember, en vakker dag med nydelig sol oppgang på vei til jobb og vakker solnedgang på vei fra jobb. Dagene er korte nå, men SE så fine de er! I går bestilte jeg ei geit, noen kyllinger og et par griser til mine nærmeste til jul. Nå lurer du kanskje om du ikke kjenner til Kirkens Nødhjelps gaver til mennesker som ikke har alt det vi har. Sjekk www.gaversomforandrerverden.no det helper å hjelpe, og vi har ALTFOR mye her i nord.Nytt i år er at du kan levere med fairtrade sjokolde eller kaffe sammen f.eks GEITA :-) Må si jeg gruer meg egentlig litt til alt dette pakke jaget........synes det er mer hygge i det vi gjør sammen, som å samle sammen venner til ulike aktiviteter. I kveld er det først obligatorisk juleverksted på skolen til Lucas(100elever med like mange foresatte og søsken, IKKE min form for førjuls hygge), men etterpå er jeg invitert på en låve i sentrum for å lage julekrans sammen flere kjente og ukjente, DET LIKER JEG! Nå må jeg løpe, eller nei jeg rusler heller sakte ut i vinter mørke og tar imot alt som det kommer.....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar