onsdag 25. august 2010

10-10, UKE 5 del 1, jada jeg prøver så godt jeg kan.......

Den siste uka har vel vært heller sløv og dårlig, jeg gikk hardt ut med armhevinger, push up, yoga, turer m.m. men shit au det holdt ikke. Vet ikke hvorfor men det er noe i meg som vil dette utrolig mye og jeg handler produkter og mat etter oppskriftene, leser og tenker til jeg blir blå på hvorfor, hvordan og hva jeg skal gjøre for å få det til. Slapp av... da flyter alt så mye bedre, men jeg vet ikke jeg? Etter å ha gått banans i helsekost butikken og kjøpt vitaminer ++++ som jeg ikke har peiling på hvorfor jeg tar eller trenger føler jeg vel at jeg går litt vel langt. Savner fortsatt mer forklaring på hvorfor og hva det vil gjøre for MEG. Maten her hjemme går det bra med og tildels borte også. Men må innrømme at jeg smakte på Oreo kake på lørdag, pluss Sushi med hvitris, nachos med ost, og litt av en hvetekringle i går. Så skal dette liksom ut av kroppen igjen før jeg blir REN! De neste ukene er fokuset DETOX.Detox betyr avgiftning eller utrensing, og bygger på prinsippet om å rense kroppen for avfalls,- og giftstoffer. Detox handle listen er lang, så må kaffen helt bort. Jeg drikker bare en kopp om dagen, så det skal gå bra. (selv om jeg nyter den.... skal man ikke?)Har mye av det jeg trenger for å starte, men tror jeg må bruke denne uka til å finne mer ut av det. Lecitin granulat og Fast to be Clear må jeg ha det? Kan jeg bytte det ut med min nyinnkjøpte PURELY GREENS, hampfrø eller...? My GOD handlelista og hva du trenger gjør meg helt matt, jeg bruker altfor langtid på å forstå dette. Hvordan er dette mulig å utføre, hvilken motivasjon og DRIVE har de... skulle ønske jeg viste om noen andre som bor i nærheten og som jeg kunne sparre litt med. Uff a meg, tror ikke jeg vil klare og gjennomføre dette og at det er helt MEG. Nå må jeg sette opp en handel liste på hva jeg kan spise UKE 5, jeg tar det da fra neste uke. Om jeg i hvertfall klarer holde meg til de produktene og kutter ut kaffen, må det vel hjelpe litt....? Så var det kroppen min i seg selv da, trening, går turer, styrke og noe yoga pluss begynner på Linedance i slutten av denne uka. Selve huden er det varme bad(bobblebad er vel Ok) børsting, skrubb fra topp til tå som gjelder. Så det mentale FOKUSET må jeg jobbe meste med, dette skal jeg klare, jeg er flink, sterk og elsker meg selv!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar