mandag 6. september 2010

10-10, UKE 5 del 2... Detox må vente......

Den siste uka har vært helt på tryne, ALT har gått galt... Jeg har ikke trent nok, spist FEIL og sovet for mye.... RESULTAT - jeg er enda trettere, mindre overskudd, kortere lunte, mer lyst på sukker, vondt i hodet og slapp.... selv om jeg i tillegg hadde den månedlige perioden for oss kvinner hjelper det vel ikke å bare skylde på det? Dritt altså, jeg vet jo så mye bedre enn dette nå etter et halv år, men trengte vel denne knekken eller nedturen for å se at livet kan være bedre med trening, GOD & SUNN mat, positiv tankegang og mange SMIL :-) Det som jeg har bestemt meg for er at jeg skal utsette detox ukene 5-7 til uke 41-43 da skal jeg forberede meg mer mentalt og positivt til det, FOR JEG SKAL KLARE DET OG GJENNOMFØRE DET! I går kveld laget jeg kjempe gode energi kuler, med linfrø, hirseflak, kakao, knuste fiken,mandeler og solsikkefrø som jeg kverner pluss kokosfett... NYDELIG! Det er godteri for sjelen. I dag skinner solen nok en dag og jeg er takknemlig for alt jeg har rundt meg, gikk tur med George etter en nydelig froskostsmoothie, så litt styrke mage og push ups og går løs på denne uka med retter rygg enn i forrige uke, litt opp og ned går vel livet.....;-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar