onsdag 17. november 2010

10-10, UKE 8 fortsatt....

Det nærmer seg julehøytiden med storm skritt og jeg kjenner det i hele kroppen at dette er den tiden jeg ELSKER mest hele året, forventningene, snøen, kulde, være inne, lage julesnacks med jentene, god mat som pinnekjøtt, lutefisk og rakfisk pluss så mye mer :-)Jeg har stoppet på UKE 8, vel, vel hva gjør vel det? Vi har fortsatt fokus på hva vi spiser, jeg nyter alle dager og samler øyeblikk både store og små som om de er de fineste edelsteiner. Bakte brød i dag, brødbakemaskin er en morsom ting, fullkorn hvetemel, rug og div.frø. Ble litt tungt som vanlig, men smakte fantastisk. Kjøpte også økosjokolade denne uka. (sjekk www.okosjokolade.no)Med hjerteformer i myk plast, gjorde dette til enda mer hæli og godt. Driver å tester litt smaker, men bruker alltid nøtter i, naturlig sukker (f.eks agave eller sukrin)og kakao biter, pluss kakao smør eller cokosa. (Kokos fett...) øver meg til jeg skal lage julesnacks med jentene den 5.desember. Tror jeg satser på dette i år.... kanskje? Jeg føler at jeg har funnet en indre balanse og ro de siste ukene, er ikke så sint som jeg kunne bli før. Jeg ser mennesker bedre, og prøver å lytte mer enn jeg babler :-)Jeg SMILER også til verden, møter mange mennesker på min vei som bare har det, jeg tror faktisk alle har det.Det gjør meg GLAD! Prøver i en hver situasjon jeg kommer opp i og takle det med et nytt forslag eller svar på løsning ikke si at det er håpløst og at problemene bare baller på seg, stakker meg.... Det er mulig å leve et fantastisk liv om vi har en positiv innstilling og GIR MASSE KJÆRLIGHET til alle du møter. GI og du får det dobbelte tilbake, garantert. Nå begynner mannen min å bli forkjølet og jeg kjenner det litt selv også, men her skal vi tak i problemene FØR de slår ut i full blomst. C-vitaminer, Fiskeolje... sove godt(sov til halv 11 idag, deilig :-)Misjon, skal på tur med George etterpå, ut i all slags vær bare MÅ jeg. Få min daglige KLEM, alltid og gjerne flere enn 1. SPIS RIKTIG! ( middag i dag vil bestå av økologiske grønnsaker som ble lev. på døra i dag( brokkoli, hirsefrø og hjemmelagde elg karbonader à la Stig. Nærmere meg nå UKE 9, JIPPI! :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar