mandag 29. november 2010

10-10- UKE 10 JIPPI!!!!

Så har jeg gått gjennom og lest HELE boka eller ukene i hverfall i boka "10år yngre på 10uker" jeg har brukt MYE lengre tid, men tror jeg trengte det. Selv om jeg etter å ha lest siste kapittelet enda ikke er helt overbevist om livstilen,i hvertfall fullt ut og 100%,jeg tror det bare blir litt for sært og altfor vanskelig å leve opp til.... hva gjør du på besøk, på reise, når du glemmer å ta med mat,(jeg prøver som best å planlegge,men man rekker ikke alltid det.)i selskap, JEG SYNES DET ER VANSKELIG! Vil virkelig prøve dette og har egentlig 100% tro på at dette er noe som er for fremtiden og som fungerer det er sikkert.Til tross for vel over 1000 fremmedord i forhold til mitt ordforråd i boka, tror jeg etter alle disse ukene og mnd. at jeg har tenkt mye på mat og at det ikke er helt med god samvittighet jeg dytter i meg masse greier med hvitt sukker, fløte, usunt fett og hvetemel det er HELT sikkert. I løpet av denne tiden er mye byttet ut i skapene og det vil ikke komme inn igjen heller da er jeg heller tom til jeg får tak i det som erstatter det produktet. Og vi blir hva vi dytter i oss, det ser jeg godt da hodepinen satt hardt i i dag etter en helg hvor jeg spiste litt uregelmessig, samt dyttet i meg godteri med MASSE sukker. Men til kvelds i dag nyter jeg en mørkkakao med chilli, litt kakaosmør og rismelk. MMMMMMMmmmmmmmmmm :-) Nå legger jeg denne ballen død for litt og trer inn i ADVENT, det vil nok alltid følge meg likevel, så les med videre om du vil se hvordan jeg løser JULA!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar