lørdag 27. november 2010

10-10, UKE 9, nå nærmer jeg meg, hva?

Den siste tiden har jeg vært veldig flink til å mosjonere(synes det er et morsomt ord, litt gammeldags og gøy å uttale :-)Jeg har gått en 30min.tur annen hver dag, føler vel ellers at energien er bedre enn den bruker å være i denne mørke tia. Tar også større doser av alle mineralene, vitaminen og spiser masse C-vitaminer som du skal gjør i følge sjefen selv hun Fru.Hafsteinsdottir. UKE 9 heter "styrk dine gener og celler" når jeg leser dette kapittelet føler jeg at jeg ikke helt klarer å holde fokus, nok en gang en hel haug med fortsatt veldig fremmede ord for meg, som Alpha Lipoc Acid, Betain, telomerer, arvemassen og hva er egentlig enzymer igjen??? Har jeg ikke fått med meg noe på dette nesten halve året...... jeg begynner virkelig å lure. Men en ting er sikkert, det kommer ALDRI hvitt sukker inn i mitt hus igjen, og jeg vil for ALLTID bli en økologisk, sunn og opptatt av GOD/RETTFERDIG/GRØNN mat kunde når jeg handler i butikken. Jeg leser hva jeg og min familie får i oss, men så driter jeg i det av og til også. Sånn er livet, man lever jo akkurat nå, her og i denne timen. Hva med å få det beste ut av alt, gi kjærlighet til alle, smil, tenk positivt og spis sunn mat! Nå er det under en uke til 1.desember og da tar jeg UKE10 fram til det, deretter blir det før JUL, JULETID, JULETANKER, ADVENT, FORVENTNINGER og mye mer. Gled deg <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar