onsdag 26. mai 2010

Ny energi og hva er viktig?

Nå er det altfor lenge siden jeg har skrevet noe. Men det sier seg vel selv at jeg da ikke har vært flink.... Eller vi holder enda på vanen det har blitt med smoothie om morgenen, selv om Stig sjelden rekker det da han drar så tidlig. Jeg har også fortsatt med å gå/jogge morgen og det funker for meg ser jeg. Da har jeg trent fra starten av dagen og jeg får mer energi til å jobbe med det jeg skal. Det jeg synes er vanskelig når hverdagen tar oss igjen og vi ikke rekker det vi ønsker, er det å planlegge middager, tenke gjennom innhold og få tak i det du skal lage. Synes kanskje mange av oppskriftene inneholder ting og ingredienser jeg ikke finner her vi bor. Har da handlet på nett og reist litt rundt, men dette krever tid. Men vet jo det at ALT jeg gjør og vil med livet mitt/vårt er opp til meg/oss! Vi styrer dagene våre og gir dem det innholdet vi vil, ønsker og liker(eller ikke liker). Jeg prøver å stå opp hver dag og tenke positivt, si at dette skal bli TOPP, men den indre snakke stemmen er liksom alltid der og forstyr rer litt. Så fokus er viktig, mitt liv, min tid her på jorden og jeg gjør den til det jeg vil :-) Vil gjøre dette til mitt beste liv!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar