onsdag 12. mai 2010

"Kom Mai du skjønne milde!"

Nå er alt pakket og klart for den store turen vår over vannet til Kiel. Lille go gutt Lucas GLEDER seg sånn, han lurer forferdelig mye på hvordan den store båten ser ut både utenpå og inne. Har aldri tatt en slik før :-) Siste uken har vært veldig bra, men har ikke trent nok synes jeg selv. stig har tråkket over ankelen så han har heller ikke vært såååå flink. Vi må skjerpe oss... Stig skal sykle et sykkelritt om to uker også. Har pakket med treningstøy på båten så vi satser stort på det, og shopping er trening også, særlig når vi skal gå mye og kjøpe økologisk ting og tang. Pollen allergien har vært veldig mye bedre de siste dagene, har brukt et naturmiddel(dråper som jeg blander i litt vann) Perilla exstrakt, SUPERT tror det funker på meg i hvertfall. Nå tror jeg sengen kaller, jeg også kjenner det kribler litt i magen og ser fram til å dele to dager til sjøs med gutta mine ;-) Skal nyte dagene og god mat med måte!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar