onsdag 14. april 2010

En måned, hva har skjedd?

Nå har vi prøvd dette i litt over en mnd. og jeg ser at det ikke alltid er veldig lett. Men vi har tross alt fortsatt og vil ha sterkt fokus på hva vi spiser og at vi må bevege oss og trene mer. Det føles bedre og gir mer positivitet i hverdagen føler vi alle 3. Ser også at jeg etter noen år med et roligere liv gjerne vil la livet forbli slik..... vil nyte hver dag, se blomstene spire, finne ro og ikke MÅ gjøre ditt og datt hele tiden. Prøver litt på "slow living" for tia, men hodet vil ikke roe helt ned og bare nyte. Vi mennesker er vel skapt til å måtte noe hele tiden, snakke med noen hele tiden, være her og der og overalt! Lærte av en klok mann i går at vi må like oss selv, se oss selv og være stolt og glad i oss selv. Alle kan ikke like oss, men så lenge jeg sier til meg selv at dette er meg og jeg gjør mitt beste. Vil livet gå deg godt. Han så også at vi alltid har valg, si Ja til det nye og ukjente eller si nei og forbli der vi er?! Hva velger DU? Han fortalte også at vi kan velge å lytte til vår indre tanke dialog å la den styre hverdagen vår, eller vi kan ta kontroll over den og styre alle dagene selv bevisst tilstede. LYTT?! Og glem aldri TENK POSITIVT, det øker livsgleden eller si som min PA alltid sa, "alt ordner seg".

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar